Avasta Crocs™ sabots -20% allahindlusega! Pakkumine kehtib kuni 04.02 kataloogis olevatele toodetele koodiga: CLOGS20. Vali >>
Üle 70€ tellimustele tasuta tarne Omnivaga 2 -3 tööpäeva jooksul.

Tagastamine

Tagastamisperiood: Sa saad tagastada sobiva kvaliteediga tooted tasuta 365 päeva jooksul.
Tagastatav toode peab vastama tagastamise tingimustele.
1 samm Logi sisse oma kliendi kontole:
Meetod 1 –
Kui olete registreeritud klient, logige sisse oma kontole, kasutades olemasolevaid mandaate.
Meetod 2 –
Kui olete registreerimata klient, saate toote tagastada ilma registreerumiseta (saate oma kontole juurde pääseda tellimuse kinnitusmeili kaudu, mille saite pärast tellimuse esitamist), või
Meetod 3 –
Kui olete registreerimata klient, saate registreeruda.
2 samm Mine jaotisesse "Minu tellimused", kus näete ostetud esemete loendit.
3 samm Vali vastav tellimus ja leia toode, mille tagastad. Klõpsa selle all oleval nupul "Tagasta toode". Seejärel järgige juhiseid protsessi lõpetamiseks.

Mis juhtub pärast tagastamist?

Raha kantakse teie kontole 10 tööpäeva jooksul alates hetkest, kui oleme toote kätte saanud. Te saate automaatse e-posti, mis teavitab teid sellest.

TÄHTIS: Kui valisite maksmise sularahas kohaletoimetamisel või pangakaardiga, ei tagastata makstud 0,99 EUR COD tasu.

Tagastamisviisid:

Meetod Teave Kehtivusaeg Täiendav teave
Omniva pakiautomaat Saate SMS-i ja e-kirja tagastuskoodiga. Kood kehtib 7 päeva. Omniva pakiautomaatide nimekiri >>

Kui teil on küsimusi, võtke meiega ühendust aadressil info@crocs.com.ee  või helistage numbril  +372 884 0979 (tööpäeviti 9:00 - 21:00).

TÄHELEPANU! - Palun pakkige tagastatav toode saatmiseks/transportimiseks sobivasse pakendisse, et tagada toote ja selle originaalpakendi kahjustumise vältimine transportimise käigus.

TÄHTIS: Palun arvestage, et kuni tagastatav toode on transpordil, vastutab saatja selle turvalise transportimise eest. Seetõttu palume teil toode pakkida saatmispakendisse, et tagada toote ja selle pakendi vigastustevaba kohaletoimetamine.

Tagastustingimused

Tagastatud tooted peavad olema:

  • Kasutamata, kandmata;
  • Kahjustamata;
  • Kahjustamatute siltide ja kaitsekiledega;
  • Säilinud tarbimisomadustega;
  • Algses seisukorras ja sobivad edasiseks müügiks;
  • Algses kahjustamatud pakendites;
  • Pakkitud saatmiseks/transportimiseks sobivasse pakendisse.

Tooteid ei võeta tagastamiseks vastu, kui need ei vasta ülaltoodud tingimustele.

 

Kuidas kasutada saadetise pakendit tagastamiseks:

Defektsete toodete tagastamine

Garantii: Pakume kõigile toodetele 2-aastast tootjagarantiid.

Kuidas tagastada?

  • Kui olete saanud defektse toote või kui tootmisdefekt ilmneb 2 aasta jooksul, tagastame raha 10 tööpäeva jooksul pärast toote saabumist meie lattu.

 

Mida teha, kui toode on defektne?

  • Logige sisse oma kontole;
  • Otsige tellimus/toode ja klõpsake "Tagasta";
  • Valige põhjuseks "DEFEKT";
  • Pärast toote saamist hindame seda ja teeme otsuse.

Millal kvaliteedi garantii ei kehti?

  • Mehaaniliste kahjustuste korral (nt katkised rihmad, paelad või muud kaunistused; kõvade materjalide rebendid, tekstiilkahjustused jne)
  • Loodusliku kulumise korral (kulunud tallaosa, jalanõude deformatsioon, välimuse muutused isikliku kasutamise tõttu; pleekinud värv jne)
  • Kahjustused, mis on tekkinud ebakorrektsest hooldusest (värvimuutused mustuse või teiste plekkide tõttu; naha või teiste looduslike materjalide struktuuri muutused jne)
  • LED-komponentide vilkumine
  • Sisetaldu, taldu ja paelu puhul
  • Kleeplintidel on 12-kuuline garantii.

Kas tahate vahetada veebist ostetud toote?

Vahetused ei ole võimalikud. Palun tagastage toode ülaltoodud meetodite järgi ja esitage uus tellimus soovitud toote jaoks.

Palun pange tähele, et tooteid, mis vastavad tagastustingimustele, saab tasuta tagastada 365 päeva jooksul.

 

 Omniva logo  

TÄHTIS! Seda tagastusmeetodit saate valida ainult siis, kui olete juba täitnud tagastusvormi veebis.

Tagastatav toode peab olema pakitud saatmiseks sobivasse pakendisse, et tagada toote ja selle originaalpakendi kahjustumise vältimine transportimise käigus.

 

Tagastuslabeli saate luua Omniva iseteeninduses siit:

Kaebuste/vaidluste lahendamine ja ODR platvorm

Kaebuse esitamiseks peab klient võtma ühendust UAB Open24-ga, täites veebilehel www.crocs.com.ee oma kontol oleva vormi või saatma teabe e-posti teel aadressile  info@crocs.com.ee. Kui klient ei ole rahul UAB Open24 lõpliku vastusega tarbijavaidluse mittekohuslikule lahendusele, võib ta pöörduda Riigi Tarbijakaitseametisse (aadress: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Leedu, e-post:  tarnyba@vvtat.lt, telefon: +37052626751, veebisait:  www.vvtat.lt) oma piirkondlikest kantseleitest või täita päringuvormi ODR platvormil: http://ec.europa.eu/odr/ .